Første møte for Melanors nye ekspertgruppe for markedstilgang

Publisert

Det har vært stor interesse for deltakelse i ekspertgruppen for markedstilgang. Denne uken møttes gruppen for første gang på Næringslivets hus.

På agendaen på møtet sto blant annet vurdering av formål og mandat for gruppen, gi deltagerne anledning til å bli kjent og legge en plan for videre arbeid.

- Det er en god og bred sammensetning i gruppen, og jeg er sikker på at arbeidet de skal legge ned vil være med å løfte hele bransjen innen markedstilgang, sier Jan Ivar Nygårdsvold Ingebrigtsen, direktør markedstilgang i Melanor.

- Første møte avdekket at vi har nådd målsetningen om å samle kompetente og engasjerte personer som ønsker å bidra til å etablere medisinsk utstyr som en viktig innsatsfaktor når helsevesenets utfordringer skal møtes.

I møtet kom det innspill til hva ekspertgruppen kan sette søkelys på. Innspillene blir bearbeidet i kommende møter i desember og januar, og forslag til prosjektplaner utarbeides.

Ekspertgruppe markedstilgang består av følgende deltakere:

  • Hella Yngsdal, Nordic Market Access Manager i Convatec Norway AS.
  • Geir Halfdansen, Business Unit Manager i Ortomedic.
  • Gisle Dimmen, Regional Manager Norden i Tobii Dynavox.
  • Laura Lüdtke, Director, Market Access and Custom Analytics, i Intuitive.
  • Liv Etholm, Sales Director Nordics, Dansac and Hollister.
  • Martin Bergius, Business Development i Edwards Lifescience Nordic AB.
  • Thomas Rosé Borge, Senior Account Manager, Surgical Indications i Smith+Nephew AS.
  • Jon Lind, Head of Quality & Regulatory Affairs i SERO AS.
  • Gunnar Mørne, Senior Strategic Account Manager i Medtronic Norge AS.

Hei!

Hei!

Vil du motta vårt nyhetsbrev på e-post?

Avmeldingen er mottatt!

Registrer din e-post her: